פרסום בגוגל

ישנם לא מעט מנועי חיפוש באינטרנט, אך ללא ספק גוגל מהווה את הבחירה העיקרית בקרב רוב הגולשים.
גם בארץ מהווה החיפוש בגוגל את עיקר הפעילות בתחום, ומשום כך מהווה הפרסום בגוגל כלי שיווקי עוצמתי לכל סוגי העסקים. מלבד החשיפה הממוקדת לקהל יעד ספציפי, מציע הפרסום בגוגל תוצאות מהירות בהשקעה כספית נמוכה. עלות הפרסום בגוגל, יחסית לפרסום בכלי התקשורת, היא נמוכה מאוד יחסית לתמורה שהיא נותנת בדמות לקוחות נוספים לעסק. בנוסף, כל פרסום באינטרנט מהווה יתרון על תחומי המדיה המסורתיים במיידיות שלו. גולשים ייחשפו לפרסום בגוגל בכל שעות היממה, ובאמצעות קישור אחד הם יכולים להגיע לאתר ואף לבצע רכישה דקות ספורות לאחר חשיפתם לתוכן השיווקי.

פרסום בגוגל מאפשר הצגת הודעות טקסט שיווקיות אשר מקשרות לאתר ספציפי בראש דפי תוצאות החיפוש של גוגל, באתרים נוספים של גוגל כמו לדוגמא פרסומות בתיבות ה GMAIL ואפילו ב YOUTUBE או פרסום באתר השותפים של גוגל שגם הם מוצגים כמובן בהתאמה לביטויים הרלוונטים. בנוסף להודעות טקסט יש אפשרות לפרסם באמצעות גוגל גם באנרים גרפיים בפורמט של תמונה או פלאש.

בשונה ממודעה בעיתון, למשל, לא יראו כל הגולשים את אותן המודעות בכל זמן נתון. הפרסומת תופיע רק עבור גולשים אשר חיפשו מידע רלוונטי לתחום. בכך לא "מתבזבזת" המודעה על גולשים שאינם מעוניינים כלל במוצר או בשירות אותו מעניק העסק, אלא ישנה התמקדות בקהל היעד הרלוונטי.

גם התשלום עבור פרסום בגוגל שונה מן האופן בו משלמים עבור מודעות ופרסומות באמצעי התקשורת האחרים. במקום לשלם על משך הזמן בו מופיעה המודעה, משלם מפרסם המודעה רק עבור הפעמים בהם המודעה "עבדה", כלומר כאשר גולש מסויים לחץ על הקישור המופיע בה ונכנס לאתר העסק. בכך יש יתרון רב למפרסמים, כיוון שמובטחת להם תמורה מדוייקת עבור הפרסום. בנוסף, בעל העסק יכול לעקוב אחרי מספר הגולשים שפנו אל אתר החברה דרך המודעה בגוגל. באופן כזה ניתן לדעת האם הקמפיין עובד או לא, ניתן גם ליצור פרסומות רבות באותו תקציב וכך לבחון איזה מסר שיווקי עובד יותר טוב וכך ניתן לשפר באופן קבוע את מסע הפרסום.

לסיכום:

למרות שפרסום בגוגל נגיש לכל אחד, כדאי מאוד לפנות לשירותי חברות מקצועיות העוסקות בתחום. חברות אלו ידעו להוציא את המקסימום שלכם מתוך התקציב ע"י שיפור מתמיד של הקמפיין שלכם בעיקר בזכות איתור מילות מפתח רלוונטיות, סינון מילות מפתח שיוצרות תנועה לא רלוונטית וכמובן כתיבת שיווקית מתאימה למודעות כדי שילחצו עליהן כמה שיותר.

מבין לקוחותינו