קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים הפך עם השנים לפעולה מחייבת ולא רק המלצה בלבד. מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל קובעים את כללי המחשק ואין לנו ברירה אלא להצטרף למשחק, מאחר ובסופו של דבר הציון שנקבל מגוגל הוא שיקבע את המיקום שלנו במנוע החיפוש לביטוי מסויים.


המיקום שלכם בגוגל יקבע את מספר המבקרים באתר – אתרים נופלים וקמים בהתאם להתאמתם למנועי החיפוש ולמיקומם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ומכאן החשיבות של קידום אתרים בגוגל באופן מקצועי.

חשיבות הקידום בגוגל

אם בבעלותכם אתר אינטרנט, בוודאי גם אתם יודעים שאם אתם לא מופיעים לפחות בעשרת התוצאות המובילות, סביר להניח שאף אחד לא יגיע אליכם דרך גוגל. קידום אתרים בגוגל יגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות הראשונות, דבר אשר יגביר את מספר הכניסות לאתר שלכם וכתוצאה מכך את מספר הלקוחות שלכם. הקידום בגוגל עובד ונותן מענה הרבה יותר טוב מכל המאמץ השיווקי ברשתות החברתיות, הפורומים והבלוגים לרוב סוגי העסקים.

הסיבה לכך היא שכמות המבקרים בגוגל היא עצומה וניתן ליצור את המיקוד הטוב ביותר לגולש, לדוגמא: בפייסבוק ניתן ליצור פילוח של קמפיין פרסום לפי גיל, מין, השכלה ועוד מאפיינים אבל פייסבוק אף פעם לא יכולים לדעת שבזה הרגע אני מחפש "תקליטן לחתונה" או כל ביטוי אחר וזה בעצם היתרון הגדול של גוגל שאני יכול להציג לגולש בדיוק מה שהוא חיפש, לצורך כך יש להכיר בצורה מעמיקה את תחום העיסוק אותו אנחנו מקדמים ולבחור את מילות המפתח המתאימות ביותר.

כיצד ניתן לעשות זאת בפועל?

גוגל, מעבר להיותו מנוע חיפוש הוא גם עסק כלכלי רווחי ביותר אשר "חי" מפרסום ושיווק, על כן הוא מאפשר לבצע קידום אתרים בגוגל גם בצורה ממומנת. בדרך זו יכול כל בעל אתר להשתמש בגוגל כממשק פרסומי ולשלם לגוגל סכום חודשי כך שיציג את האתר שלו במקומות הראשונים. יתרון השיטה הוא מיידיות החשיפה, אך יחד עם זאת יש לדרך זאת גם מספר חסרונות, הינה חלקם:

  • אנו נוהגים להגדיר את הקידום הממומן כ "הנאה רגעית" זאת אומרת אם תפסיקו לשלם האתר שלכם ירד מתוצאות החיפוש (אם אתם לא מופיעים בתוצאות ההאורגניות כמובן) ועלול להופיע רחוק מאוד מהתוצאות המובילות.
  • מורכבות – עלות הפרסום בגוגל נקבעת כפרמטר של pay per click זאת אומרת שאתם משלמים לגוגל על כל גולש שהגיע לאתר גם אם לא יצרתם רווח כלשהו מהלקוח הנ"ל.


לדעתנו יש לבחוון כל מקרה/לקוח לגופו ולבדוק כיצד לחלק את תקציב הפרסום בין קידום ממומן לבין קידום אורגני אשר נשען על ידע והבנה של כיצד גוגל עובד כשהוא נותן ציונים לדפים השונים.
התוצאות הסופיות של קמפיין כזה הן שיפור משמעותי בדירוג שלכם בגוגל,  מיתוג האתר ותפישתו בעיני המחפשים כאמין.

קידום אורגני נעשה בשילוב הפעולות הבאות :

  • אפיון האתר שלכם והתאמתו לגוגל.
  • חקר מילות מפתח.
  • פיתוח דפי האתר בהתאם למחקר מילות המפתח.
  • יצירת המלצות "טבעיות" ככל הניתן ברחבי הרשת.

מבין לקוחותינו